Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Yeti 1.4 TSI 2012,

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Yeti 1.4 TSI 2012,

    Co moze byc powodem tego gwizdu z silnika? Po przejechaniu 20-30 km.
    Na postoju dodajac troche gazu przestaje swistac a gdy obroty spadaja znow zaczyna.

    Auto jest 1.4 tsi, 2012r., CAXA, 2012 ma przebieg 89 tys.
    Zaczelo tak gwizdac po przegladzie w ASO gdzie byla wymiana oleju, filtra i pł. hamulcowego.
    I poziom nalanego oleju silnikowego mnie zastanawia- podobno jest OK :>
    Załączone pliki
    Ostatnio edytowany przez mechanicznacebula; 45826.

  • #2
    Nie wiem czy to spowoduje takie objawy, ale ja bym nie jeździł z poziomem oleju powyżej maksymalnego, gdyż możesz uszkodzić silnik.
    Srebrna Szczała 1.6 Octavia I FL Classic - sprzedana po 15 latach
    Jeszcze srebrniejsza Szczała 1.8T Octavia I FL Elegance

    Zapraszam do obejrzenia mojego auta i luźnych pogaduch
    Škoda Octavia I FL Elegance+ 1.8T 4x4

    Komentarz


    • #3
      Czy da sie samemu od gory odessac nadmiar oleju?

      Komentarz


      • #4
        Raczej spuścić u dołu byłoby łatwiej .
        Srebrna Szczała 1.6 Octavia I FL Classic - sprzedana po 15 latach
        Jeszcze srebrniejsza Szczała 1.8T Octavia I FL Elegance

        Zapraszam do obejrzenia mojego auta i luźnych pogaduch
        Škoda Octavia I FL Elegance+ 1.8T 4x4

        Komentarz


        • #5
          Ściągnij olej bagnetem kawałek rurki cienkiej i strzykawka
          Skoda Octavia II FL
          Motul 8100 X-Cess 5W40, Filtry Knecht, Świece Beru

          https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/2sDZh/

          Komentarz


          • #6
            Olej bezwzględnie do odessania. Przez bagnet strzykawką (np.taką 100 ml z apteki) i np. wężykiem od spreyu crc airco cleaner - Szukaj w Google pasuje w rurkę bagnetu. Po odessaniu nadmiaru, na zimnym silniku powinno być do górnej niebieskiej kreski (jest to dobre dla napinacza łańcucha)
            Ten świst występuje na nagrzanym silniku tylko na wolnych obrotach. Po dodaniu gazu cichnie. Na wolnych znowu słychać. Świst pochodzi z pompy cieczy chłodzącej. Temat znany w caxa. Wymiana na pompę inną niż oem bo te piszczą po jakimś czasie. Nie wiadomo od czego piszczą ale nie ma to powiązania z ewentualną jej nieszczelnością. Polecaną jest np. SKF VKPC 81307. Uszczelkę trzeba wkleić np. na "kropelkę" bo przy montażu może się podwinąć.
            O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
            O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
            =================================================

            Komentarz


            • #7
              ładny babol....ASO, albo przelewają olej, ale wylewają na podłogę bo śrubki nie wkręcą (ja kiedyś tak miałem), ręce opadają....

              Komentarz

              POWRÓT NA GÓRĘ
              Pracuję...
              X